Laviehome

Εφύρας 37, Ίλιον, 13123 Αττική

Δευτέρα - Παρασκευή
09:00 - 21:00

2110171817 - 6988282552

[email protected]

Ηλεκτρονικό κατάστημα με χιλιάδες επιλογές σε έπιπλα, λευκά είδη, διακόσμηση, και ότι άλλο χρειαστείτε για το σπίτι σας!

Το Laviehome είναι το νέο μας ηλεκτρονικό κατάστημα, μέσα στο οποίο θα μπορέσετε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα λευκών ειδών, επίπλων και ειδών σπιτιού,
έτοιμη να ικανοποιήσει κάθε σας ανάγκη.

 

Διαβάστε τις απαντήσεις μας στα ποιό συχνά σας ερωτήματα.

Έχετε φυσικό κατάστημα;
Όχι. Το καταστημά μας είναι μόνο ηλεκτρονικό. Η διεύθυνση της έδρας μας είναι στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας μας, οπου και μπορείτε να κάνετε παραλαβή κατόπιν συνεννόησης.
Πόσο στοιχίζουν τα μεταφορικά απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα;

Το κόστος τον μεταφορικών υπολογίζετε αυτόματα στο καλάθι. Για παραγγελίες άνω το 49€ είναι δωρεάν. Για παραγγελίες έως 49€ το κόστος είναι 5€ για απλή αποστολή και επιπλέον 2€ για αποστολή με αντικαταβολή (εκτός των εταιριών Homemarkt και Pakoworld).
Η δωρεάν μεταφορά ισχύει για παράδοση εντός αστικού κέντρου. Για παράδοση εκτός αστικού κέντρου, η παράδοση είναι δωρεάν για παραλαβή από τις αποθήκες της μεταφορικής.

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής στο Laviehome.gr;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής στο κατάστημα μας είναι.

  1. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
  2. Με αντικαταβολή
  3. Με την χρεωστική σας κάρτα
  4. Έως 6 δόσεις με την χρήση  της πιστωτικής σας κάρτας.
  5. Μέσω Iris χρησιμοποιώντας σαν παραλήπτη το ΑΦΜ μας 102961958.
Πόσο χρόνο θα κάνουν τα πράγματα να αποσταλούν;

Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ελέγχουμε αν τα προϊόντα που ζητήσατε είναι σε απόθεμα στο κατάστημα μας. Στην περίπτωση αυτή, η αποστολή γίνετε την αμέσως επόμενη μέρα. Εάν τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι σε απόθεμα, χρειαζόμαστε μερικές μέρες για την ολοκλήρωση της αποστολής, ανάλογα με το προϊόν.

Πόσο ασφαλείς είναι οι αγορές απο το διαδίκτυο; Είναι τα δεδομένα μου ασφαλές;

Οι αγορές μέσω του διαδικτύου είναι απόλυτα ασφαλείς. Όλα τα δεδομένα σας δεν μοιράζονται πουθενά και εμείς τα χρησιμοποιούμε μόνο για την διαχείριση της παραγγελίας σας και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας. Τα τραπεζικά σας στοιχεία ΔΕΝ αποθηκεύονται πουθενά και η ολοκλήρωση της πληρωμής σας γίνετε μέσω του απόλυτα ασφαλούς περιβάλλοντος της τράπεζας.

Τί γίνετε μετά την παραγγελία μου;

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, θα ενημερώνεστε για όλα τα στάδια της εξέλιξης της, μέχρι την παράδοση της στον χώρο που επιθυμείτε.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Έχετε την δυνατότητα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν εντός 10 ημερών από την ημερομηνία αγοράς σας. Υπάρχουν μερικές κατηγορίες προϊόντων που δεν γίνονται επιστροφές, (πχ μαξιλάρια) για λόγους υγιεινής. Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη. Το προιόν πρέπει να μήν έχει αλιωμένη συσκευασία κατα την επιστροφή στο κατάστημα μας και να μήν έχει χρησιμοποιηθεί.